tirsdag 5. februar 2013

Campus Festivalen, NHH

For rundtom 2 uker siden var det Campus festival på NHH. NHH var jo et sted man ikke forventet så alt for mye av, personlig, grunnet litt fjollete rykte, men festivalen var med på å løfte det ryktet litt. haha! Festivalen varte over 2 dager, både Fredagen og Lørdagen. Ocean of Lotion spilte Fredagen, og slik en Lotioneer som jeg er, var jeg jo selvsagt vitne til konserten. Kom relativt sent på kvelden, så fikk bare med oss dem og bandet før; Vinter het de. Jævlig god sanger. Check out!

Og siden jeg er for lat/syk til å poste bilder, linker jeg heller til dem, mens jeg tegnet en barnslig liten greie
for å oppsummere;



Himalaya VAR Japan den kvelden. Fy, det var et stilig antrekk han flekket frem. Måtte skryte litt til ham om det. Hadde visst designet det selv også. Meget respektabelt.
Hovda's bilder HER! (pass på å få et godt øye på den deilige gitaren mr. Himalaya har skaffet seg!)

Dagen etter (Lørdagen) spilte Blakk. De er et smådeppa band stappet med 30-åringer som både mister potensen og livsgnisten. Synger litt om det å være uføre og at kemneren kommer. Absolutt noe av det beste som har poppet opp i nyere tid innen musikk. Vet ikke hvor lenge de har holdt på, men de begynte å spille live på høsten 2012. Allerede kan jeg alle sangene... fordi jeg, som med de fleste band som jeg elsker, hører på sangene om og om igjen til ørene mine spyr og teksten går på autopilot. hah. Men man må jo nesten gripe sjansen til å skrike ut "HJELP" av full hals, uten at det blir 'ulv, ulv'-effekten. HEH. Her var enda et barnslig innspill;



Etter konserten på Lørdag ble vi værende for et slapt Nachspiel. Men det var ok. Danset med Ocean of Lotion. 

I forrige uke spilte Ocean of Lotion som oppvarmingsband for Datarock! Bilder av det HER! Meget vakker scene, og masse glitter. til og meg litt Lego. hehe. Gleder meg til neste gang! - Fotografen var nok ikke tilstede da Blakk spilte... som jeg fikk med meg... trøtt+alkohol = 5% fokus. Anygays. Fant ikke bilder da de spilte. Men... det var mye som på tegningen.. fra mitt synspunkt i alle fall...

Nå til helgen (8-9 Februar) er det konsert på Bergen Kjøtt. Da spiller både Det Skandaløse Orkester, og Blakk!! Kom, kom!! Arrangementet finnes HER. 


herherherherherhehre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar